00.04//BIG FUCKING NEWS!

OKEJ jag har en fet jävla nyhet åt er!!
 
Trumvirvel tack. 
 
*Drumdrumdrumdrumdrumdrumdrumdrum*
 
JAG SKA FLYTTA TILL OSLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Asså så jävla party, läskigt, spännande, helt sjukt och ja vad ska jag säga. Detta känns så BRA, jag ska äntligen ut i världen! Jag har ju länge klagat här på bloggen om hur rastlös jag är och ÄNTLIGEN så kommer det att ändras!!!!!! Mamma la ut min lägenhet på blocket idag och har redan tre visningar bokade. Det gör fan ont att jag måste flytta ifrån min kära boning, men det är ju så värt det!
Så i november så flyttar jag ifrån detta land, och mot ett land med dyra cigg och fina arbetsmöjligheter!
 
Juste. Jag har färgat håret brunsvart också. Trivs. Tänker lite på Cleopatra/Bettie Page. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

När jag läser detta tänker jag automatiskt på "don't go" av BMTH </3

....sandpit turtle

Svar: haha aaaaaaw<3333
Snarare SADpit turtle
Mimmi Bergström

2014-09-23 @ 09:55:44
URL: http://tovekills.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0