00.03//livet var en fest för ett tag sedan

Tre fina dräggbilder från festeriet 2011-2012.
 
Jag blev bara så sjukt sugen på att festa. På att ba släppa loss, bli shitfacedfull och röka ton med cigaretter och säga dumma fyllegrejer. Jag kan till och med acceptera en redig bakfylla. 
JAG HAR JU INTE GÅTT UT EN ENDA GÅNG SEN STUDENTEN??????? Bara en onsdagsbärs hit och dit, men inte ut UT. OCH NU VILL JAG DET. 

Så är det någon som ska festa i helgen så hörs av er jag är jetekul på fest jag lovar :PPpPpPp 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tove

Testa skriva ut en annons på blocket eller köp och sälj?
"Fezt sökes, jete snel tjej"

2014-09-17 @ 10:05:56
URL: http://tovekills.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0