02.29//LATE

Har nu bott i Fagersta i en vecka. Dagen till ära har jag varit bakis och tragisk hela dagen, på grund av att jag var på 20-årsfest igår i nästan 12 timmar haha. Så partyqueen. 
Så idg har jag legat i mörkret tillsammans med bakisångesten samt de mest enklaste serierna man kan hitta. Men det var värt det, då jag hade fantastiskt kul igår! 

Annars då? Jo jag flyttar till Oslo om 18 (!!!!!!) dagar. Jag börjar inse allvaret i det nu och blir fan både räddare och gladare för varje dag. Jag hoppas bara att det kommer funka alltihop.
 
Och på grund av att jag har legat inne och sovit hela dagen idag så kan jag inte sova nu. Kollar på Dreamgirls och drömmer om att stå på scen och röker cigg utifrån mitt fönster. 
Så jag har väl det bra. Bortsett från bakisångesten. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0