18.19//JA NU VAR DET JU ETT JÄVLA TAG SEN

Nu var det fan tusen år sedan jag skrev här, och jag har gjort så mycket saker sen dess så det får bli ett hederligt bildinlägg denna gång. Enyoy. 
 
Den 24e oktober (japp, det är så länge sen jag skrev) så åkte jag och Kikzor till Borlänge och avnjöt Markus Krunegård på Liljan. En så fantastisk spelning, trots idioter i publiken och tamigfan ska klämma ihjäl en. Men det är ju sånt man får ta. Sen var det ju jävligt gött att vi hamnade på samma indiska restaurang som Markus och hans creeeew. Vi blev så starstrucked att vi var tvunga att lämna restaurangen haha..
 
Sedan åkte jag och Norea till Norrland! Första stoppet var Luleå där vi hängde hos Gustav med honom, hans flickvän Cornelia och Isak. Jag lyckades spräcka min mobilskärm, åt på Sveriges första Max-restaurang samt frös så inåt helvete. 
Jag firade även mig 19årsdag i Norrland! Böt destination till Piteå samma dag.
 
Och hur fantabulöst var inte Piteå?????? Vår fina vän Alexander bor i typ den vackraste ettan jag någonsin satt min fot i. Vi hade halloweenfest med 90-talstema på min b-day och jag önskar att jag hade någon bild på hur vi var klädda men icke. Var för upptagen med att festa.
 
Efter en lååååång resa hem (14 timmar, woppdedoo) så var det inte många dagar kvar tills jag skulle flytta till Oslo. Jag fick helt enkelt införa ett schema med avskedsträffar, och när jag hade min dejt med min pärla Mickis så fick jag denna^ underbara kofta. Åh Mickis vad jag saknar dig!!!!!!
 
I fredags så for vi till Oslo. På en timme så packade jag upp exakt ALLT jag hade med mig och har nu det mysigaste rummet ever som jag delar med en b-rud vid namn Hareg. Mina nya roomies är så underbara, kunde inte ha hamnat på ett bättre ställe.
 
Och IDAG har jag sökt jobb. Jag tog det lugnt hela helgen för att få in att jag faktiskt har flyttat, plus en liten fest där på lördagen, så idg startade "allvaret" lol. Har lämnat in 20 CVn och nu är jag helt jävla slut. 
ska glo på GoT (som Emma och Johnny fått in mig på) och tagga inför en till dag av jobbsökanden. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0