22.43//du stör dig hårt på mig

Hej. Idag började skolan återigen efter ett välbehövligt (men förbannat kort) lov och jag segade ihop redan vid 10. Är så fullständigt trött på skolan, eller åtminstone mitt beteende i skolan. Önskar att jag faktiskt ville spela och sjunga, men det vill jag inte längre. Den enda gången jag vill sjunga är på studenten, då jag vet att alla mina nerver försvinner i takt med promillen i mitt blod haha... Aja. WHATEVER.
Skoldagen slutade och jag har sedan hängt hos Gustav med goa människor. Drog sedan en vända till Donken med Mickis, Magnus och Måns. HAHA insåg just precis just nu att vi lät som värsta familjen ur en barnbok eller en grupp superhjältar typ "Mimmi Mickis Magnus och Måns" hahaha FÖRLÅT jag har så dåligt humor. Fniss. 
 
Imorgon ska jag upp till Högskolan Dalarna med SSU och förhoppningsvis snacka lite med Jimmie Åkesson. Förväntar mig dock inget vettigt sagt från hans sida. SSU Dalarna är dock bäst. 
Nu ska jag försöka läsa ut Frankenstein som ska vara utläst till på onsdag (hehehehe) och försöka sova tidigt. Och vi alla vet att jag egentligen kommer vara uppe halva natten och prova kläder samt hetsröka. 
Peace. 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0