18.07//RESTs HIS HEAD ON A PILLOW MADE OF CONCRETE

Hej. Under den här veckan har jag inte lyckats göra något speceillt jättevettigt. Eller jo, jag har tagit en fika på stan med Tove, skrivit ett prov som jag faktikst känner mig nöjd med (trots att jag försov mig och hade 40 min att skriva provet på) och snart ska jag iväg på Arbetarkommunens årsmöte. Orkar egentligen inte, vill bara ligga och kolla på film eller serier med min älskling (jordnötssmörsmackor alltså) och beklaga mig över livet. Är grymt stressad över framtiden samtidigt som jag knappt bryr mig.
Ska snart skicka in ansökningar till folkis, och det är fan lite läskigt. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0