15.13//MIMMI 13-14 ÅR GAMMAL

 
HAHAHAHAHA JAG ORKAR INTE MED MITT YNGRE JAG. Är hemma hos mina föräldrar och hittade dett apå en sticka, hur underbart är det inte????
 
Bild 1: När jag ville vara fett deep och stod med självutlösaren i tid och otid. Se hur deep jag är (LOL). Publicerade inte en enda bild av dessa, då jag var osminkad och då kunde man ju ABSOLUT inte publicera en bild som denna. Haha åh stackars Mimmi 14 år. 

Bild 2:Skoltoalett i åttan. Ja, jag hade en Canada Goose-jacka och minimala ögonbryn samt den klassiska duckface-posen. Åh herregud. 

Bild 3: HAHAHAHAHAHHAHAHHA VAR ÄR MINA ÖGONBRYN

Bild 4: Jag brukade ofta våga håret med en sån där trefingerstång ni vet, och mitt hår blev stort som ett afro tyckte jag då. Tog egobilder i min gamla garderob. Blixten är självklart med.

Bild 5: Självutlösare igen. Här är jag dock rätt söt. Kommer ihåg att det där var min favvotröja under 2010. 

Bild 6: OOOOOOCH ännu en blixt-i-spegeln-bild. Kommer ihåg att hur jag gjorde det där fjorre-håret: Tupera skiten ur hela håret, sätta upp i knut, sov på det och på morgonen så höll det sig så fluffigt och "vackert"  hela dagen. Stiltips från Mimmi 2010!
 
Bild 7:Oh so deep. Varför har jag inga byxor på mig undrar jag. 

Bild 8: Åhåhåhååh denna bild kommer jag ihåg som igår. Hade blivit dumpad av min första pojkvän dagen innan bilden togs så mina ögon var så röda av sorgliga 14-åriga tårar så jag var tvungen att lägga på sepia-filter. 

Bild 9: JA jag hade en Onepiece. Eller ja, jag HAR en Onepiece. 

Bild 10: Och hääär började det gå åt rätt håll. Var trött på tillvaron och klippte av mig håret, slutade tupera det, hade den där hatten all the time och den där väskan. Detta är verkligen den bästa bilden som förklarar mig under 9an. Stört. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: kikz

oooh vad söt :')

2014-03-26 @ 12:26:45
URL: http://duochjagdoden.blogspot.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0