13.47//I JUST HAD TO DIE

 
 
Hej. Jag lever och det är helg. Andas ut och tänker sova läääänge hela helgen. Har haft en jättemysig fredag med storstädning (jag har till och med skrubbat golvet ute på min blakong, ni som varit där know the dea; skitsnuskigt) och sen häng med Norea och Gustav.
 
Imorgon ska jag ut i Fagersta för första gången på länge, första gången jag går ut på länge överlag. Första gången jag dricker på ett bra tag. Haha, har tappat hela "supa-mig-redlös"-grejen. Kanske för att man började supa med svarthåriga blodsdrickare när man var typ 14-15 år. Kan fortfarande inte dricka sprit efter den tiden haha. Tur att bärs fyller kvoten bra: Gott och billigt. Nu ska jag sova. Godnatt. 
 
(Kommer antagligen blogga på söndag igen om hur bakis och vidirig jag är. så ni vet.)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0