19.17//BODYART

Hej. Jag är vaken hela natten och sover hela dagen. Vaknade 16.00 idag, vilket känns sådär nu när skolan snart börjar. Längtar till på tisdag då jag, Simon och Norea åker till Borlänge. Är så taggad.
 
Spinner på nya tatueringsidéer, och jag är väldigt inne på detaljrika skapelser som de på bilderna. Jag är så sugen på att göra antingen en kombo av mönsterna och min kvinnotatuering som jag ska göra till sommaren. 
Är också så sjukt sugen på göra ett piece under brösten, som på bild ett, i sånt stuk. Jag är inte mycket för färg i tatueringar, utan myckert mer för detaljer i och återkommande mönster. 
Måste nästan sätta mig ner och skissa haha. 
 
Imorgon ska jag fan vända tillbaka på dygnet, wish me luck. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0