11.05//DEad souls

Hej. Är hemma på lunchen och är hur trött som hellst. Stressen över skolan kommer krypandes då det inte är långt kvar tills allt ska vara klart, men jag vet att det löser sig. Det gör det alltid. 
Annars då? Jodå. Lyssnar på Joy Divison för det mesta och äter rostade limpsmörgåsar med jordnötsmör. Har en liten kärlek för jordnötsmör... Jag mår helt okej bra, förutom stressen över skolan. Jag fick beröm från min behandlare igår och känner mig stark. Även fast livet är så förbannat läskigt ibland så känns det bra att få veta att kampen är värdefull. Idag ska jag nog fika med Norea och Ida, vilket ska bli trevligt. 
Nu ska jag tumblra sönder mitt medvetande, godnatt. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0