00.17//coconuts

Ja. Min dator är på lagning och skriver detta från mobilen. Ligger just nu och ser på reprisen av mellon med Wictoria. Imorgon vankas Studentkryssning och jag börjar känna taggningen kicka in. Ska parta som en riktig grungeare och ha så kul med tjejerna. 

Under de senaste dagarna har jag hunnit med mycket. Jag har färgat håret återigen så att det är typ magenta/rosalila och jag älskar det. Har varit på Dirty Loops med wickan och Pelle och hade en ljusring i näsan. Åkte till Köping och kollade på yttligare en spelning med bland annat mina tjejer Kikki och Mickis. Har också hunnit med att besöka föräldrarna, äta tusen mackor med jordnötsmackor, myst oerhört mycket och haft det jävligt gött. Trivs med tanken av att det är lov och nu ska jag sova för att ladda ordentligt. Godnatt era jävlar. 









Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0