12.03//BLOGGEN ÄR JU TYP DÖD, ELLER?

JÄÄÄVLAR vad dålig jag har blivit på att ens skriv här! Å andra sidan så verkar det ändå inte vara någon som läser (eller?). 
 
Jag har det bra iallafall! Norge är dyrt men oerhört fint. Har under den senaste månaden gjort detta:
- Fått jobb på TGR
- Jobbat
- Jobbat
- Jobbat lite till
- Varit på bio TVÅ gånger! Mer än de senaste två åren hemma haha.
- Hängt på Dattera til hagen som är en så MYSIG krog (som jag dessvärre blivit utslängd ifrån, 19 in Oslo sux)
- Kämpat mig upp till Ekeberg två gånger, och därifrån kan man se ut över hela Oslo (och långsamt njuta av att känna hur mjölksyran försvinner ur låren efter att man har tagit sig upp)
- Börjat rulla cigg för att paketcigg kostar skjortan
- Träffat så många trevliga människor!
 
Jag trivs. Och norskan börjar ta sig. Så see u guys om ett jävla bra tag haha. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0