22.25//RASTLÖST BLOD

Hej. 
Jag är rastlös som ett jävla svin om dagarna, och jag vill bara bort bort bort från Avesta, Dalarna, Sverige, VÄRLDEN. VIll bara starta mitt liv nu.
 
Jag i dagarna jobbat lite granna, hängt på fester samtkrogen och sedan åkt hem och hängt med brudarna. Har också börjat måla igen och haft många ensamma nätter på balkongen med ett ciggpaket som sällskap.
Imorgon åker jag tillbaka till Fagersta för att jobba återigen, jobbar nu typ varje helg :))) men jag laddar till Göteborg den 5e september då jag ska hänga med mig saknade babe Alex och få lite storstadspuls igen.
 
Nu ska jag snart göra mig redo för natten, men hur lång den blir vet man aldrig. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0