22.08//SOUND OF BALLOONS

HEEEEEJ!
Mickis tjatar på mig om att jag ska blogga.. Well okejdå. 
 
Under den senaste tiden har jag mest suttit i studion (proddar podcast som gymnasiearbete, fett roligt lärande givande osv), hängt hos Gustav, gaddat mig i Noreas kök x2 och städat lägenheten i brist på annat. Kämpar mig igenom skolan och planerar stordåd i pluggsvängen. Har rosa hår med tycker det börjar bli trist så funderar på nya färger. Har återförenats med kombinationen fullkornsbröd+Philadelphia och har storhandlat på ÖB/Willys idag. Har även haft så jäkla ont i magen och mått illa enda sen igår kväll, så jag stannade hemma från skolan idag, alltså degat i Gustavs soffa. Fuck ont i magen alltså. 
 
 
Serri, om ni som fortfarande läser min blogg (I see you guys, kollar fortfarande statistisken) vill ha bättre koll på mig så kika in på min insta, twitter och tumblr istället för att jag är knappt aktiv här. Sorry babes, men vafan. Hatar datorer. 
 
Ah juste. Twitter: bbbergstrom   Insta: dansabarfota     Tumblr: sowhatareyouscaredfor.tumblr.com
 
 
PUSS. 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0