19.42//KOMIGENDETBLIRKUL-LISTA (FÖR ATT JAG VET ATT NI ÄR SÅ INTRESSERADE.)

jag heter Mimmi. Punkt. 
jag är en människa som just nu är tankspridd, skolstressad och rastlös.
jag är bra på att stöka ner.
jag tycker inte om patriarkatet.
jag är dålig på att sluta övertänka.
jag läser "Under det rosa täcket"och 43255 andra böcker. Är liksom inte bra på att läsa ut böcker. 
 
jag gillar att trudelutta, köpa kläder och att mysa.
jag sjunger ALLTID. 
jag älskar att jag bara är 18 år och har heeeela livet framför mig.
jag är inte speciellt bra på att ta det lugnt haha.
jag föredrar jordnötssmör framför.. eh.. Allt?????
jag tycker om (KLYSCH-ALERT) hans kramar. 
jag är beroende av lypsyl. Är en riktigt lypsyl-missbrukare.
jag har på mig svarta jeans och Joy Division-linne. 
 
 
jag dricker blodet från unga män. 
jag lyssnar på Maps med Yeah Yeah Yeahs.
jag blir arg på jävla skolverket som gav oss studenter det SÄMSTA ämnet på nationella provet. Hur fan skriver man ett tal relatertat till "Hur skriver man"?????? Det vill jag gärna veta Herr Björklund. 
jag är rädd för att falla tillbaka.
jag önskar att jag vann på lotto, att F! kommer in i riksdagen och att mina föräldrar kommer leva förevigt (iaf tills jag dör). 
jag är pinsamt dålig på ingenting. Jag är bäst. (Att tro på mig själv).
jag är uppväxt Stockholm däroch Stockholm där, men också Fagersta. Trist va?
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0