22.56//shE GOT A BOYFRIEND ANYWAY

Mickis kom hit och höll mig sällskap fast jag nyser och snorar <33333 finaste kompisen. Vi drog en pizza (GOTT, inte ätit det på länge. Nu behöver jag inte äta det på ett bra tag igen haha) och sen hängde vi lite med Mickis gamla kompis Oliver. Och under all denna tid har jag snytit mig och pepprat med nässpray. Min mamma skulle bli så ledsen på mig om hon visste det haha, för hon har alltid sagt att man blir JÄTTEBEROENDE JÄTTEFORT av nässpray hehe... Förlåt mamma. Nu har jag tappat lukt och smaksinnet men jag kan andas och det är ju rätt viktigt. Imorgon ska vi säga hejdå till Emma-Frey, åh weep weep..
Juste, detta hår skulle jag vilja ha^ fast mörkbrunt eller något. Ja jag har tröttnat på kort hår. Trots det så klippte jag mig själv i nacken(!!!) med en kökssax(!!!) nyss. Coolt va? 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0