21.56//DÖDA DAGAR

 
Hittade lite gamla bilder på min hårddisk. Vilket cute piece of ass jag var november 2011! Saknar mitt hår. Dock saknar jag inte situationen jag var i då denna bild togs. Men men, det var då.
Idag har jag gått i skolan fast jag egentligen bara velat lägga mig i sängen och inte gå upp. Har varit upprörd, ledsen, arg och glad på en och samma gång under hela dagen. En liten ångest som bara legat och kurrat i bröstet, utan större anledning. Ibland har man såna dagar. Man känner liksom för att gråta för varje ilande kommentar. Det blev dock bättre när jag slutat och jag fick gosa hemma hos Mickis med kaksmet och Harry P, och vid nio fick jag tvinga mig ur hennes säng för att inte somna. Nu ligger jag hemma och ska väl plugga inför samhällsprovet imorgon, eller ja läsa igenom allt. Orkar egentligen inte, men man måste. Jag älskar egentligen samhäll, men som sagt så är det en dålig dag idag. 
 
 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0