21.33//PAPPA VILL ATT JAG SKA FÅ SYNFEL

Hej hej hej hej. 
Går runt med studentfjärilar i magen redan nu när vi bokat kryssningen och resan är på g. Tog mig igenom ett svenskaprov i onsdags och på tisdag är det samhällsprov, vilket jag inte ororar mig speciellt mycket för då samhäll är ett favoritämne. VI har startat ett UF-företag fö ratt ha vårat gymnasiearbete ihop med det, ska bli så kul att komma igång på riktigt! Träffade också fina Cass igår för första gången på ÅR. Och allt annat är i allmänhet är FÖRJÄVLA bra just nu tralalalalala.
 
(Glömde säga att jag hade världens sämsta körlektion idag, att jag nästan bröt ihop idag på sången och att jag är grymt jävla stressad. Älskar Agnes som är så fin och bra förresten. She's my queen.)
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0