19.52//"det gör ingenting" sa Peter, som om han var den ende närvarande som visste allt om det, fastän han egentligen var den som visste minst.

Idag har det varit en bra dag. Haft naturkunskap som börjar bli det roligaste ämnet i skolan, pratat UF och övningskört som en gud. Jag brukar vara väldigt negativ till min egen körning på grund av stress och prestationsångest, men det börjar gå åt rätt håll! Är till och med taggad på att plugga teorin (vilket jag ska göra efter detta inlägg är klart) och nedräkningen peppar mig nu istället för att göra mig rädd.
 
Idag har jag också varit musa till den fantastiska fotografen Måns Le Thuréson då han hade en fotouppgift att porträttera Peter Pan. Det var grymt kul att portättera Peter, Wendy och Tingeling då det är min favoritsaga of all times. Känner igen så många dagliga och samhällskopplade obekvämligheter som vi går igenom som unga. Kommer med stor säkerhet få bilderna närde är klara så då ska jag visa er.
Nu ska jag plugga teori och äta M&Ms. Bra dag. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0