18.11//SHEEPDOG

Och igår så lekte vi lite med min rock och Lennon-brillorna. Jag, Mickis och Norea alltså. Och Agnes som kikade förbi en sväng. I look french. Or like a blottare. 
Igårkväll kvällsfikade vi hos Emma som nu befinner sig i Oslo, långt jävla bort alltså. Vi hade ändå en mysig kväll, riktigt gott med mackor och söta tjejer. 
Idag är det fredag och jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Ville på fest, men finns det någon fest? NÄ. Finns det någon som jag känner som vill festa? NÄ. Vill jag styra fest? NÄ OCH ÅTER NÄ. Jag borde vara hemma och ta det lugnt, men det är så tråkigt på en fredagkväll. Soyamjölk och dåliga tv-program, that's me. 
Vi får väl se vad som händer helt enkelt!
 
Åh juste, övningskörde idag. Gick helt okej egentligen, men blir så bitter på mig själv när jag gör fel haha. 
Äh det är väl bara å... Köra. Hehe. Sorry for that.

Kommentarer
Postat av: tove

Fett svartis på din jacka :( AS SNYGG

Svar: Röda korset is the place to be! :*
Mimmi Bergström

2013-09-07 @ 09:25:25
URL: http://tovekills.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0