10.15//YOU MAKE ME FEEL SO ALIVE, nä.

Hej. Ligger i sängen (hostar satan och äter godis till frukost, ville bara förstärka slitenheten) och är så icke-fotogenisk så vitar en halvgammal bild idag. en bild som påminner mig om att mitt hår växt för mycket och att jag snart kommer se ut som Bieber. Men jag vet ju inte om jag vill klippa mig hehe... NOG OM HÅR. 
Ska snart gå upp och göra mig i ordning för att åka till Fagersta. Dels för att umgås med mina föräldrar,plugga körkort och sen kräftskiva med saknade Sofie. Kommer bli trevligt. 
Förresten så suger min spelllista igen. Jag har lyssnat sönder den. Kan ni ge mig tips? TACK. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0