02.20//SLOW DANCING IN A BURNING ROOM

 
Hej. Förlåt för att jag inte hört av mig, men det blir så ibland.
Veckan har egentligen inte varit så händeslerikt men saker har hänt; Spexfoto med klassen, seminaruim om grafitti, körlektion, Tove-häng, Mickis-häng och ikväll har jag varit med Ellinor och druckit vin. En väldigt bra fredag, lugn och fin. Kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu ska jag uppdatera mig inom det jag missat på internätet och sen sova. Länge. Lyssnar på John Mayer och facsineras av hans röst. Ryser.
 
Bilden är tagen från Sandra Beijers blogg, ur ett inlägg som ni kan läsa mer om här. Tycker att detta utdrag var så fint och enkelt skrivet av en person någonstans i världen. 
Ps. Kanske inte blir så mycket uppdatering på ett tag, känner mig lite instabil. Skolstressen gör sig påmind. Puss puss.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0