00.48//OWL_LOVER95

 
KAN VI BARA PRATA OM HUR SÖT DEN HÄR UGGLAN ÄR!?!?!?^ VILL LIKSOM BARA KLAPPA DEN OCH HA DEN HOS MIG OCH VI SKULLE VARA BEZTFRIENDZ FIVE-EVER 'CAUSE FOREVER IS NOT ENOUGH ÅHÅHÅHÅH!!!  Ja jag älskar ugglor hej. (Okej, bara EN sak till: Jag skulle döpa den till typ Hubert eller Charles eller typ Sir Claes Owlsson!!! Så. Nu är jag klar.)
-
Okej. Jag skulle mycket väl kunna tillägna ett helt inlägg om min halv neurotiska kärlek till ugglor, men jag är schysst mot er och berättar om min INTRESSANTA dag istället. 
Jag och Mickz vaknande till vid elva, och hon drog vid halv ett. Sen har jag inte rört mig från min lägenhet (eller min säng) under hela dagen förutom då jag gick till Ica och köpte en månads kaloriintag som förtärdes under dagen. Såg Fight Club och drack äcklig Fanta från USA. Petat navelludd, städat, diskat, klagat och snapchatat alla jag känner. En väldigt stillsam lördag med andra ord. Trist, men behövligt då jag varit igång varje helg så länge jag kan minnas. Har inte varit ensam såhär länge på flera månader. Jag tror att jag är sällskapssjuk. Och det värsta med det hela är att när jag var som mest uttråkad och bitter så ringer mina fina pappa och jag är såklart jätteotrevlig som bara en sjuttonåring kan vara. Liksom lilla pappa som bara ville vara snäll. Usch jag är en hemsk dotter. Han ska få en så stor kram när jag åker hem imorgon. 
Ska köra bil och plugga körkort/samhäll imorgon. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Så. Eh. Hejdå. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0