20.29//FEMME FATALE

Hej på er. Idag är det freeeeedag och höstlov. Har spenderat min fredag i bildsalen (provat flytande tusch för första gången, sjukt kul!), stanat med Norea Kikki och Pierre och nu ligger jag här i min säng och ska ha filmmys med mig själv. Känner att det är bra med en lugn helg då allt kickar igång nästa vecka. PÅ TAL OM DET!! På fredag så är det utklädnad som gäller och idag så sammanställde jag min outfit och hittade de BÄSTA skorna ever på RK (eller jag, Kikz hittade dem hihi). Man kan alltid lita på RK. Är så taggad på att klä ut mig!!!!
Nu ska jag gå till Ica och köpa glass. Jag gillar vanligtvis inte glass så detta är knäppt. Men jag känner hur Ben&Jerry ropar efter mig från frysdisken ungefär 200 meter bort. 
Go fredag på er. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0