18.36//CITY OF OCALA

Hejhejhej. Idag har jag haft halkbaneutbildningen och gud vad kul det var! Jag och Amanda rockade hela grejen, bortsett från att "hinderälgen" inte fick ha några bakben kvar och att jag tappade mitt leg. Japp. Inget leg här inte. Ska hämta mitt pass imorgon som jag tog förra året (När jag var blond, HAHAHA) men som jag aldrig hämtade ut då jag inte behövde det. Men ja, nu ska jag gå runt med det tills körkortet är framme i min hand. 
 
OCH OCH OCH jag lyssnar på ADTR's nya album. Det är SÅ JÄVLA BRA. Vill se dem igen, ååååh så bra. Blir inne på en sådan period igen antar jag, åhåh. Lyssna på det om ni kan!
 
Nu ska jag plugga (aka kolla på tv och vakna med pluggångest imorgon) och ja. Vi hörs väl snart. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0