15.49//THE WIRE

 
Hejhej. Igår var det fredag och idag är det ju då lördag. Igår var jag fan överallt; Gick till Tove efter skolan och köpte lite kläder av henne, därefter väntade körlektion som gick sisådär och sen var jag så slutkörd att jag gick hem till Mickis och hängde med henne, Kikz och Ellinor. Vi kollade på Bambi och åt bullar. Ingen mer märkvärdig fredag än så, TRODDE JAG...
När jag cyklat hem runt 23 och står vid porten så märker jag att mina nycklar är borta. De är helt förlorade. Då är det så att de troligtvis måste ha ramlat ur min jacka när jag cyklade till Mickis (då jag tappade min mobil men märkte inte att jag tappade nycklarna så har egentligen ingen aning) och ja där stod jag utan nycklar. Tur att man har bra kompizar som bor 100 meter bort, så jag slapp sova ute haha.
 
Och idag har jag attackturbo-duschat (när väl mamma kom och låste upp lägisen) och övningskört till Fagersta. Så där sitter jag nu, vid mors dator och klarade nyss första deltestet i Fas C (HURRA!) och ikväll ska jag fira Magnus som fyllde 20 år nu i veckan. Ska kul att träffa mina fagerstakompisar. Snart kommer Agnes och Sofie hit också, åååh saknat dem så mycket.
 
PS. Saknar mitt röda hår. Mitt LÅNGA röda hår. Håll ut Mimmi, håll ut!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0