13.08//SHE'S GOING TO BREAK YOUR HEART IN TWO, YES IT'S TRUE

Idag är det en sån där dag då jag fullkommligt HATAR mitt hår och hy och klädsel och ÅÅÅH. Speciellt mitt hår, men jag visste ju att den här tiden skulle komma så jag får väl bara pina mig igenom det. Vill man ha långt hår så vill man (sen sådana saker som att mina ögonbryn är oplockade och ifyllda med brun kajal då det var det enda jag hade, att mina finnar poppar upp här och var och att jag är allmänt hösttrist är väl onödigt att ta upp i denna GLADA blogg. Heh). Nej men, jag är ju iallafall... eh... Frisk? Aa kör på det.
 
Idag  är det TVÅ dagar kvar och jag börjar få lite panik. Okej MYCKET panik.
Men jag längtar något så förbannat.
 
Idag ska jag fika med några goa tjejer som jag inte träffat på ett tag och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer.
Ska väl hem och plugga teori tills ögonen blöder. Jappjapp.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0