23.49//JAG HAR INGEN BRA LÅTTEXT ATT SÄTTA IN HÄR, FÖRLÅT.

Hej. Det är tisdag idag men jag tror att det är onsdag. Har idag spelat lite musik, och faktikst mått rätt okej i musiksalen (även fast jag blit alldeles ångestsvettig av att hålla i den där micken). Tog en mysig fika med Amanda, Matilda och Norea. Åt en fylld baguette (oh that´s dirrrty) och köpte en ny tröja till fredagens äventyr. Träffade på Ellinor och Kikki, och så fortsatte jag och Norea hänga med dem. Kvällsmys med realityserier och te, och Paradise Hotel såklart. Jag älskar fan det programmet. JA det är politiskt inkorrekt att göra det med alla dessa könsroller, idioti, sexism och de enda komplimangerna är "Hen är så jävla snygg/sexig", men jag kan inte hjälpa det. I love it. 
 
Imorgon ska jag och Wictoria spela på min vän Amandas och min gamla klasskompis Mimmis gymnasiearbete vilket är en välgörenhetsgala. Tycker att ni gott och väl kan pallra er till Avesta Teater vid 18 imorgon och betala 50 pix för att ge flyktingbarn julklappar! Och lyssna på oss förstås. 
Ska också köreliköra (alltså som i KÖREN)  imorgon och städa. 
Så ja. Nu vet ni basic hur mina dagar ser ut. 
 
PS. Samir suger. Älskar Thobias. PH-lover over and out DS.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0