20.16//YOU'VE GOT TIME

Hej. Jag känner att jag skriver så sällen nu förtiden, men denna vecka är då hela knökfull med grejer. Jag tatuerade mig i måndags, igår så var det skolan->möte->körskolan/köra med mamma->SSU-möte->NoreaLois&Pierre-häng. Idag har jag gått i skolan (där jag bland anant framförde mitt svenskatal om krav och stress, och jag är jävligt nöjd med min insats) och sen gått till banken, sedan hängt hos Victor med honom Kikki Norea och VV, sedan kör. Nu är jag äntligen hemma i min äckliga etta som jag fortfarande inte städat sen i fredags så i hallen står det en påse med burkar och flaskor och grus ligger över hela golvet. Diskberget står också kvar, så gosigt. Jag har helt ansvarslöst hällt ut min ryggsäcks innehåll rakt ner på min matta och låtit det ligga där. Soffan är inte längre en soffa utan en klädhängare och allt är allmänt kaos. Men nu ska jag inte ens tillåta mig att ta tag i det, för nu ska jag andas och känna om jag lever efter dessa hektiska dagar haha.
 
Kollar på Poerty Slam och njuter. Det vore så häftigt att utvecklas inom det och kunna stå där på scenen och spotta ur sig ord efter ord med så mycket känsla utan att tappa bort sig eller staka sig eller slänga in ett "liksom" lite här och var. Känner att jag skulle vara brapå det om jag bara gav mig fan på det, då jag pratar ta mig fan hela tiden. Sök på youtube (eller kolla min fb-vägg, där jag lagt upp en) och beundras.
 
Vill även ta septum. Funderar på att göra det. Kanske lägga undan till det. 
Jag vill göra så mycket nu när vintern kommer och det är så långt kvar till värmen. 
Nej. Nu ska jag andas. 
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0