18.46//I'LL BE YOU RMIRROR

 
 
Tillbaka från de bakfullas värld. Eller ja, imorse var jag tillbaka. Jag har aldrig varit bakis en hel dag haha... Bakishängde med Kikz och Victor, käkade pizza och pratade om livet enda in på natten. Riktiga kompisar, de där två. Dundrade upp vid 12 och åkte med mamma till Västerås för att köpa en ny mobil åt mig (min fördelsedagspresent) och det blev väl också lite shopping HÄHÄHÄHÄ. Spenderade ett presentkort på 500kr direkt och fick hattfnatt. Alltså jag köpte en hatt. Den är beige och fin. 
Nu är jag hemma hos mor och far, och imorgon sker något som jag har väntat på i år. Är så oerhört taggad, åh herregud. Nu är jag framme vid allt jag väntat på så länge. Jag hänger inte med riktigt ochjag hinner inte känna efter så mycket, men det går ju framåt iallafall. Nu ska jag leka med nya telefonen, hojhoj.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0