00.40//FÖR IGÅR VAR DET MIN FÖDELSEDAAAAAAG

HEEEEEEEJ! (oj vad glatt det blev hehe) 
Nu har jag fyllt 18 år och jag känner mig varken äldre eller visare. Jag har haft en bra födelsedag trots att den inte startade som jag ville, men men man kan inte lyckas med allt. Jag har haft fina personer runt mig hela dagen och de har verkligen gjort min födelsedag. Jag har fått massor av fina saker också.
Funderar på att skriva en lista. Ska jag skriva en lista? Jag skriver en lista:
  • Akvarellfärger, en canvas, penslar, ett yttepyttelitet staffli med en lika liten canvas och en tröja jag önskat mig från Sofie.
  • Bullar från Lois, Jennifer och Norea. (Lois bullar är BÄST)
  • Läppstift Makeup store "Vamp" från min kusin Samir.
  • Presentkort på Monki från min kusin Adam och hans tjej Ronja.
  • En väska och pengar från lilla mormor.
  • "Torka aldrig tårar utan handskar"-böckerna del 2&3 av min morbror. 
  • En ny helkroppspegel från min moster (FINALLY efter månader med en liiiten liiten spegel)
  • En påse cheeseheartz (<3), ett skohorn (KIKKI LÄS OCH VAR GLAD) och ett till ex av TATUH del 3 av Mickis som jag redan fått, men tack ändå hjärtat!!! och en visp då hon hade sönde rmin senaste haha. 
  • En ny mobil som jag ska få välja i helgen troligvis och en biljett till Håkans spelning i Västerås den 15de december från mina älskade, älskade föräldrar. De är så jävla bäst. Är så jävla glad! Femte gången jag ser Håkan nu och ååh vad jag längtar! 
Så jag har haft en underbar födelsedag som ni förstår. Jag och familjen gick ut och åt samt drack vin och champagne för fint ska det fan vara. Fick specialbeställd mat då jag är världens jobbigaste middagsgäst.
Nu ska jag sova och imorgon taggar vi utklädnad och firande av mig och Mickis! Back to the 60's, just sayin. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0