23.17//antabus

Jag tog mig igenom det brutala matteproven som jag verkligen hoppas att jag klarar, hjärnsläpp all over the aula. Måste kirra iaf 12 poäng för att bli godkänd, komigen det borde jag ha fixat right? Well thank you (speciellt till dig matte-Lennart som tror att jag faktiskt ska klara ett D. Tack för att du är så naiv och gubbig). Efter matten så hade jag sånglektion som verkiligen inte satt som den ska, en torsdagvända på stadens secondhand-butiker och middag med Norea.Just nu sitter hon och svär över min stökiga lägenhet samtidigt som hon frivilligt städar. Så idag har jag kirrat tre matteprov, klädfynd, halloumigryta och en städhjälp. Helt okej för att vara en vanlig torsdag. 
Imorgon åker jag till Malmö. Jag ska åka BUSS till Malmö. Känner redan av träsmaken. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0