21.25//LIVSKICKAR

Och så förvandlades denna stressiga måndag till en UNDERBAR sådan; Bråvalla bokat med riktigt sköna människor och nu är det bara att vänta!!! Sitter atm och lyssnar på Bråvalla-spellistan, orkar itneatt man vill åka NUNUNU och så är det minst tre månader kvar haha. Äh, jag är glad ändå!!!

Idag har jag annars ägt på matten med Denice och Amanda, stirrat igenom både historian och engelskan och sedan dansat på Rågen. Tycker om att vara där, liksom den mest riktiga danssalen man kan komma. Saknar dansen och lokalen i Västerås. Usch. Men får låtsas vara dansare lite igen iallafall!

Annars så känner jag, på tal om ingenting, en väldigt konstig delning i mitt känslofack gällande mat. Är hungrig HELA tiden nu för tiden (kanske för att man ätit mindre sen man flyttade hemifrån.) och sockersugen som tusan. Samtidigt så sitter pekpinnen starkare än någonsin i huuvdet på mig, för att jag inte hinner träna. 
Ni skulle sett mig på Coop, lockades och stretade emot om vartannat (Mickz borde ha stört ihjäl sig på mig haha, förstår det.) och jag blir bara trött. Men efter musikalen så blir det att ta tag i träningen igen och då kan jag äta vad fan jag vill. 
 
Fan vad jag hade saker att säga idag. Kanske för att jag är helt hyper hehe. Ska dansa av mig all energi sen sova och drömma om festivalsommar. Avslutar med en fin bild från P&L i somras, så ni blir lika insprirerade som jag.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0