20.24//ASLEEP

Aaa, första skoldagen. Vaknade med ett stort blåmärke på armen, ahapp tänkte jag. Försökte komma på var det kommer ifrån, men sen kom jag på att större delar av lördagen är ett suddigt (MYCKET suddigt) minne. Borde egentligen ha stannat hemma haha, idag var det ju tydligen så skoj att berätta för lilla Mimmi vad hon lyckades med hehehehhehe. Äh YOLO :P:P:P
Annars så har jag musikaldansat från 16 till 19, har så ont i fötterna och ryggen. Och måste bättra på den där "kondisen" så man klarar av allt över huvudtaget. Tror även att halva klassen fortfarande var lite smått bakis, festklassen hehe. Nej nog om denna jävla fest. 
 
Kommer slockna tidigt ikväll, och inget roligare händer ändå. Tänker INTE sätta mig och musikalplugga, nejnejnej. Någon måtta måste det ju får vara. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0