17.42//I WILL SHIVER ALL NIGHT THROUGH

Har ni börjat tröttna på mig nu efter snart tre år? Ser på statistiken att ni försvinner. Trodde att jag var en skitintressant person, ack ack ack. (haha). 
Nej men igår så var Amanda, Denice och Matilda här. Pratade, åt chips, kollade film och hade allmän kvalitétstid. Jag slocknade direkt efter att de satte foten utanför lägenheten där runt halv ett och för första gången på länge så sov jag verkligen ut. Och så efter en långprommis (eller halkis kan man också kalla det, fan jag gled runt hela holmen och plaskade igenom koppardalen. Så fancy.) så ligger jag här och skriver meningslösa meningar i väntan på Mickis sällskap. Imorgon börjar det igen, stressen. Vill inte ens tänka på det. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0