14.47//EASTER

Hej på er och glad påsk! Är just nu hos mina föräldrar och om några timmar kommer släkten hit. Undrar vad jag ska få äta då det är min första påsk som pesca-veggo, om inte annat lär jag vara så jävla illamående av allt godis som jag snart ska hitta. Gårdagen var fin haha, gick hem till Tove, som jag saknat så oerhört, med Cassandra och väl där så drack jag vin och (Jag orkar inte hur jävla blogg-tasic jag låter) och hade en UUUUNDERBAR kväll (Asså herregud HAHA). Vi 17-åringar gjorde ett tappert försök att komma in på krogen också, men vi ser ju så unga och vackra ut så nej. Retade upp en krogvakt och köpte chips istället.
Nu ska jag leta reda på mitt påskägg, för man blir aldrig för gammal för påskägg.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0