11.13//FOR A GAY GUY, ANDY WARHOL SURELY LIKED CANS

Kör på en gammal sjuk-bild medans jag är för seg för att anstränga mig. Idag är jag R A S T L Ö S som bara den och sitter just nu i mina gamla mjukisbyxor och segar hos mor och far. Har nada att göra fram till 5-6 ikväll och det sög ju. Får väl typ, pilla navelludd och spela piano fram tills dess.
Igår umgicks jag med Magnus, Joel, Jojo och senare på kvällen med dem + Måns och Louise. Vi spelade poker och jag ba ägde (vem är förvånad???) på det. Dundrade hem rätt tidigt och läste ut Genom helvetet av Tina Nordlund. Ni borde verkligen läsa den, den handlar om hennes liv som fotbollsspelare som sedan utvecklade Anorexi. Jag läste den först i skolsyfte, men tycker ni kan läsa den ändå. Klart slut på bokfronten.
 
Nä, ikväll blir det tjejerna först sen vidare på födelsdagskalas. Ska bli kalas.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0