23.17//FESTIVALERNAS FESTIVAL

Hemma från de fyra grymmaste dagar detta år so far. Bråvalla var verkligen värt alla pengar, all väntan och att bli lite lerig och blöt gjorde inte så mycket nu i efterhand. Vi hade att kickass camp (som aldrig fick något officiellt namn dock) och vi har skrattat, supit, ramlat, däckat (eller ja. Anton har däckat) och sett grymma artister.

Jag fick äntligen se ett av mina absoluta favoritband; A day to remember, och FAAAAN vad bra det var! Trots att vi inte fångade några plektrum fast gitarristen tydligt visade att det var till oss, så kunde jag knappt förstå att jag sett dem live nu. De, och massa andra band som Paramore, Parkway Drive, Green Day, Thåström, Eldkvarn och Stone Sour, var sjukt grymma.
 
Har även bränt mina öron och träffat Pelle Svanslös.
Träffade även en filur som var född samma år, dag och tid som jag! Och som om det inte räckte; Han hette Bergström i efternamn. Vad är oddsen?
Mamma gjorde en lottorad på mina siffror efter hon fick höra det.
Hon vann 9 kr.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0