16.55//BLUE ORCHID

Nämen lite inspiration här på eftermiddagen. Aaaaaah. 
I måndags åkte jag till Fagersta för att träffa mina föräldrar. Jag har varit lite dålig på att träffa dem på senare tid, men det har ju varit så mycket nu. Men men, jag lagade mat åt dem och vi kollade på Alice i Underlandet. Det var en bra kväll. 
Igår så umgicks jag lite med Agnes innan jag tog bussen tillbaka till Avesta. Hängde på Holmen med en jädra massa människor (och kanske inte SÅ många hehe) och vid halv sex så åkte några av oss och spelade volleyboll. Det var skitkul trots att min vinnarskalle kickade igång och jag blev sur på den där jävla bolljävlen haha. Sofie kom också efter ett tag, så kul att hon fick träffa mina avestapeepz. 
Efter många myggbett så hängde vi hos mig, sen åkte jag Sofie och Cila till Bergstrand och hängde där med folk. Gud, det var så många olika personer med hela tiden så ni hade blivit helt snea i huvudet om jag skrev alla haha! Vid ett gick jag och Sofie hem iallafall, bästa tjejen i hela världen. 
 
Idag har jag och Sofie käkat pizza, jag har secondhandat med Cass och nu väntar jag på Tove. 
Jävlar vad jag är produktiv. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tove

ALLTSÅ OMFG SKORNA!!!

Svar: I KNOW HELT JÄVLA AMAZING
Mimmi Bergström

2013-06-17 @ 08:52:01
URL: http://tovekilld.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0