11.30//SOMMARTID

Tja. Bakis så inåt helvete. Det är för ljust ute för att jag ska kunna sova. Jag har inget gott hemma heller. Undrar om jag ens har mat. Jag vettefan. 
Hade en fin gårkväll med studentfirande och smörgåstårta hos Cass med henne, Mickz, Evelina och Tilda. Lite holmenhäng med folk jag aldrig ens sett (och lär ju inte se igen) + klasskompisar och gått runt på stan. Hade ett långt och känslosamt samtal med en person jag velat prata med i över ett halvår, och det kändes jättebra att äntligen få göra det. Är grymt tacksam för det. 
Sen tappade jag bort mina nycklar i några timmar fast det visade sig att de låg i en påse i min tygkasse, jag blir så glad. Hemoch sova och nu är jag någonstans på botten av bakishavet. Höres.
 
PS. Har bränt mina axlar och har rand från min klänningjävlen. Så jävla attraktivt. DS.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0