23.36//yOU ARE MY MOUNTAIN, YOU ARE MY SEA

Åh hade en sån fin dag igår. Sommarens varmaste dag och min finaste Cassandras födelsedag! Vi i gänget satt på holmen, i skuggan hehe, och åt tårta och Emma-Frey sprutade champagne över hela sällskapet haha. När folk började bestämma sig för att dra vidare så bestämde jag, Norea och Cass oss för att åka med Lois till skogen och övernatta hos henne. Vi åkte och badade (första doppet på två år, YEY!) och sen grillade vi mitt i natten. Kollade på film och Lois bakade de godaste jävla bulljävlarna i hela världen. Åt fyra stycken. Vill ha fler. 
Idag har jag varit i Västerås med mina föräldrar, spenderat för mycket riksdaler på kläder och ätit indiskt. 
Nu: Bond och sting av feber (som alla andra som sov hos Lois inatt, hmmm..?). 
Rätt nöjd med livet nu.
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0