17.03//STUPID MF

Hej friendz. Drog till Stockholm vid åtta på morgonen i lördags med Emma, Norman och Magnus. Guidade runt dem till ett och annat, kände mig ännu mer stockholmig än vanligt. Köpte mig en väldigt fin kjol som jag kollat på länge, känner mig som värsta skolflickan i den. Den är så fin, och jag blir fin i den. Vem behöver mänsklig kärlek när man har kläder? Lol. 
Sedan stack vi till Fryshusetoch såg när Beautytown spelade, så grymma killar! Lead guitarist på första bilden, cool häftig osv. Riktigt bra. Följde dem till Västerås och såg dem där också, japp bra där.
 
Och idag är det då söndag och jag känner mig typiskt sådär söndags-äcklig. Har bara varit och fikat med mor och nu kommer MIckis hit och sover. Ska koppla bort lite och bara snacka skit. 
Man orkar ju liksom inte med allt själv. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0