16.37//DET ÄR NI SOM HAR GJORT MIG TILL DEN JAG ÄR

Idag har jag gått första skoldagen sen lovet, känns? Jo sådär men helt okej. Vi sätter igång med musikalen på allvar och jag har redan melodier i huvudet. Har aldrig garvat så mycket med mina klasskompisar som idag och jag har faktiskt saknat dem allihopa. Är rastlös nu och vet inte riktigt vad jag ska göra eller vad jag ska ta tag i (Borde vara disken men NEJ det raderar vi ett tag till, hehe) men nu vet jag iallafall mer än tidigare. Och på ett sätt så känns det bra, trots att man ibland hellre vill begrava sig under femtusen kuddar och täcken än att se dem igen. Kanske skrika lite in i kudden och göra något jävligt drastiskt som att raka av sig håret. Men oroa er inte, jag är bättre än så (och har lagt för mycket pengar på mitt hår för att kunna raka av det lol) och jag klarar mig själv. 
 
Nu ska jag lyssna på musikallåtarna, jag vet jag är helt i extas, och laga mat. BOOGIEWOOGIEWOOGIE
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0