15.56//WE COULD BE HEROES

Fick ett smärre sammanbrott igår då jag insåg att mitt collegieblock (innehållande alla anteckningar, frågepapper och uppgifter) är spårlöst försvunnet. Sen blev det inte bättre när jag insåg att jag har svenska och historiauppgifter att göra, en uppsatsskrivning på psykologin om vecka och alla mina religions-anteckningar ala Magnus Olsson är också borta. Så jag måste skriva om ALLT. Och som jag alltid gör när jag har panik över något så ringer jag min far (japp, pappas flicka) och idag ska jag ta med mig halva skåpet hem till mor och far. Ska gå igenom allt med pappa, åh min bästa pappa. Det kanske låter konstigt med att flytta ifrån mina föräldrar är bland det bästa jag kunnat göra för jag har kommit dem jättemycket närmare, iallafall min pappa. Trots att man verkligen kan bråka så mycket att ens bostadssituation blir drabbad och man känner hur mycket dåligt man skulle kunna säga till honom, så är han fan den bästa mannen i mitt liv. Jag har bara inte förstått det förut.
 
Så ja, hem till mor och far för att plugga. Och äta mat som jag slipper laga. Weeeho.
 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0