22.06//SNORAR

 
Aa igår då. Spelade lite skivor, drack lite vin, pratade massor och hade det allmänt bra. Vilka sköna vänner jag har. Dock så suger det ju att man ligger här som en zombie (Ännu sjukare efter gårdagen, men vad hade jag förväntat mig?) och inte känna varken smak eller dofter. Liksom om det skulle börja brinna så skulle jag inte känna röklukten. Fast å andra sidan så skulle jag ju SE röken. Äh, vi raderar det där. 
Imorgon blir det fan så att jag stannar hemma. 
Så ja, känner mig som det vidrigaste människan på jorden just nu så tänker göra en liten självboostade bildbomb härunder för att visa mig själv hur fab jag egentligen är :)))
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0