19.46//WILD LEAVES

Hej på er. Har nyss, efter en mycket lång tid, läst ut världens vackraste bok. Jag känner mig alltid lite tom när jag läst ut en bok, men denna tar nog proset för hur mycket tomhet och samtidigt beröring en bok kan lämna. Grät de sista 10 sidorna rakt igenom. Fan Patti, vilken geni du är. 
 
Annars så ligger jag här i sängen och ha rinte lämnatden sen jag kom hem från skolan. En början på en redig förkylning och huvudvärk som tamigfan snart gör att hjärnsubstansen smetas ut på min collagevägg.Och man har samtidigt ingen tid att ligga hemma på dagarna, så här ligger jag och försöker komma på ett mirakulöst sätt att tillfriskna så fortsom möjligt. Mamma var iallafall världens bästa morsa som kom hit med en påse chirre och choklad. Nu blire Patti och iskallt vatten, för det är det enda mitt kök har att erbjuda. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0