13.44//CHERRYCOOOOOOOLA

Igår så var jag på finmiddag hos Ellinor med fancy-flickorna, fan va underbara de är. Sen fortsatte äventyren ut i oilka småfester och jag dunsadei säng 05.26 imorse. Hade en väldigt bra fredag. 
Idag ska vi fira underbar Sofie, träffa ganlla kompisar och dricka lite bärtz. Hoppas på att någon jävligt kul händer efter 22 då alla drar på krogen (utom jag och Agnes,eheh) för jag vill inte hem om ruttna. Men vad tor jag, det är Fagersta jag hänger i nu. Men vem vet vad som kan hända, tydligen så händer det ju en jävla massa saker just nu. Och jag som klagade på att inget hände. 
 
PS. Skrivit klart utvecklingspsykologin. BEFRIELSE AV HÖGSTA GRAD. <3333

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0