11.12//OBOY OCH SALTA KEX

Det blev en mycket fin kväll igår. Firade Sofie med god mat och fika, och träffade vänner som jag sällan ser så ofta längre. Mycket skratt. Kände mig dock som sämsta sällskapet ever när jag somnar i soffan och ser suddigt av huvudvärk. Jättebra Mimmi.
Sen följde jag med herrskapet till Joel och kollade på KillBill, orkar inte hur kung den filmen är. Aldrig har splatterfim fått mig att må så bra. NÅGONSIN.
Idag ska jag hänga med mor och far, kanske tar en tripp till någon stad någonstans. Det är kallt ute, och jag har endast tights att ha på mig på underkroppen. Jag kommer dö. Eller åtminstonde bli utstirrad av gamla tanter.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0