11.10//jag kan inte dansa, JAG KAN INTE DANSA SÅ FINT SOM DU.

Lite insta-bilder från igår. Hängde hos Tove med samma goa folk, drack öl och dansade. Sen när alla skulle på krogen så drog en liten grupp hem till mig och efterfestade/käkade pizza/lyssnade på musik/sov. Jävligt härlig kväll, fler såna här kvällar får det gärna bli. Vaknade upp med tre feta blåmärken på knät (Körde en schysst platåskor+trottoarkant+fyllerifyllera-vurpa ute på stan, go Mimmi go!) och är nu klar för att åka och kalasa hos fina tott som fyller arton på måndag. Sitter och kollar lite BD forever och är lite nogstalgisk. Svart och svår, det kör jag på idag. 
 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0