23.59//bolivian


Och jag kör på ett trist spegelfoto för att jag är för lat för att fota saker lol. 

Hej. Jag lever, stressar sönder, kollar på paradise hotel, är nervös, exalterad, förbannad, glad, pepp och oerhört i mitten av saker. Skolan är ett problem, jag ligger efter i för mycket, men jag vet att jag tar tag i det när det är kris. Jag ska sjunga solo på skolans lucia, och jag är så taggad/nervös så jag tror att jg spricker! Något mer? JO Igår sov mickis hos mig och det var så jävla najs. BÄST. 

På söndag ska jg på Håkan med kikzor. FY FAN VAD JAG ÄR TAGGAD! Femte gången nu hehe. Kan knappast bli för många gånger.

Nä. Sova? Aa.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0